حلما کوچولوحلما کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

حلما کوچولو

حلمای نازم 10ماهگیت مبارک

1394/6/28 9:26
353 بازدید
اشتراک گذاری

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جونم شکرت...

فرشته ی نازم،حلمای عزیزم 10ماهه شد.دختر عزیزم بسلامتی ماه تولدت 2 رقمی شد و 3روز دیگه وارد فصل تولدت میشی،دیگه چیزی تا بهترین روز دنیا که خدا بزرگترین نعمتش و به من و بابایی عطا کرد نمونده...

دختر عزیزم خیلی وقت هست که از پیشرفتات و کارایی که انجام میدی ننوشتم،نازم اولین باری که چهار دست و پا رفتی اول مرداد بود که شما 8ماهه بودی،گلم این روزا خیلی سریع چهار دست و پا میری به همین دلیل اصلا نمیذاری پوشکتو عوض کنم،از تعویض لباس هم خیلی بدت میاد هنگام عوض کردن لباسات خیلی اذیت میشم شما هم مدام جیغ میزنی و گریه می کنی،وابستگیت به من و بابایی بیشتر شده هر جا میرم دنبالم میای و میخوای بیای بغلم،وقتی بابایی لباساشو برای بیرون رفتن عوض میکنه شما گریه میکنی و دوست داری با بابایی بری بیرون...

اولین باری که خودت تونستی مستقل بشینی اخرای خرداد بود(7ماهگی)...ماشالا پیشرفتت خیلی خوب بود،توی 9ماهگی دستتو میگرفتی به دیوار و مبل و میز بلند میشدی،18شهریور وقتی خونه ی خاله لیلا بودیم داشتی با کابیناتوش بازی می کردی یه دفعه دیدم دستاتو رها کردی و بدون کمکی سرپا ایستادی دو قدم قشنگ هم برداشتی اما خیلی سریع نقش بر زمین شدی...تو این لحظه من سراپا غرق شادی شده بودم و همون لحظه خدای مهربونمو شکر کردم...

اولین باری که یاد گرفتی دست بزنی 31 مرداد خونه مادر جون بودیم شما هم توی روروئک بازی می کردی یه دفعه دیدیم داری دست میزنی،بعدش هر کاری میکردم که دست بزنی نمیزدی مگر اینکه مطابق میل خودت بعضی وقتا دست میزدی اما این روزا نه ماشالا خیلی قشنگ دست میزنی،کافی یکی بهت بگه حلما دست دست تو هم شروع میکنی تازه نای نای هم میکنی...

عزیزم خیلی شیرین کاریای دیگه انجام میدی که ایشالا توی پستای بعدی همشو برات مینویسم...

   

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان سحر
31 شهریور 94 18:06
ماشالا به حلمای نازم...خدا حفظش،کنه... اگه مایل به تبادل لینک بودین خبر بدین لطفا[
مامان حلما جون
پاسخ
سلام دوست عزیزم باعث افتخاره که دوستی مثل شما و ترنم جون داشته باشیم شما لینک شدین
مامان هانیه
5 مهر 94 17:05
سلام دوست خوبم با افتخار لینک شدین
مامان حلما جون
پاسخ
سلام مامان هانیه ی عزیزم مرسی گلم. مهدیا خوشگلم جای من ببوس
zakieh
8 مهر 94 1:42
ده ماهگيت مبارك خوشگله خاله