حلما کوچولوحلما کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

حلما کوچولو

دخترم 16ماهگیت مبارک

1394/12/28 18:26
407 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم،حلمای دوست داشتنی...

اسفند ماه،اخرین ماه سال 94 که مصادف با 16 ماهگی شما بود با شادی ها و ناراحتی های مخصوص به خودش، اخرین روزاش رو هم داره  سپری میکنه...دختر عزیزم ماشالا روز به روز داری بزرگتر میشی و برای خودت خانوم شدی...تقریبا تمام وسایلای خونه رو بخوبی میشناسی،وقتی بهت میگم حلما برس و بیار موهاتو شونه کنم زودی میری و برس و میاری،همچنین تلویزیون،کنترل،لیوان،کاسه،موبایل،پتو،بالش،توپ،و خیلی دیگه از وسایلا رو به خوبی میشناسی... تازه گوشی من و بابایی رو وقتی کنار هم هستن و تشخیص میدی... وقتی بابایی میگه حلما گوشی بابایی رو بیار میری و گوشی رو میاری یا وقتی من بهت میگم حلما گوشی مامانی رو بده به دو تا گوشی که تو دستات هست نگاه میکنی و گوشیمو بهم میدی،نزدیک به دو ماهی میشه که پا به پای من و بابایی نماز ظهر و شب میخونی،وقتی من چادر نماز دستم میگیرم یا جانماز بر میدارم میگی اله اله(یعنی الله اکبر) بعد میای و سرتو میزاری روی مهر و سجده میکنی

             محبتدختر عزیزززم خیلی خیلی دوستت دارم..16ماهگیت مبارکمحبت

پسندها (2)

نظرات (1)

zakieh
20 فروردین 95 0:42