حلما کوچولوحلما کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

حلما کوچولو

دومین بهارت پیشاپیش مبارک

1394/12/29 18:45
465 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم،عمرم،نفسم...

با تو زندگی زیباتر...

اسمان ابی تر...

کوه ها استوارتر...

گل ها خوشبو تر...

وخداوند نزدیک تر است...

هم چون فصل بهار همیشه سرشار از شادابی و نشاط باش..

و هم چون نامت همیشه برایمان بمان...

دختر عزیزم من نه بهشت میخواهم نه اسمان و نه زمین...

بهشت من زمین من و زندگیم نفس های ارام کودکی توست که در اغوشم رویای پروانه ی ارزو هایت را میبینی..

همه ی روزها ساعت ها و ثانیه ها ی من تویی..

دختر عزیزم لحظه تحویل سال 95 ساعت 8 صبح روز یکشنبه اول فروردین هست مصادف با یک سال و 14 ماهگی شما،امسال سال میمون هست..

دختر گلم تنها خدا هست که میداند بهترین در زندگیت چگونه معنا میشود،من در سال 95 ان بهترین را برایت ارزو میکنم،یگانه دخترم،حلما جان بهارت پیشاپیش مبارک...

پسندها (5)

نظرات (1)

biiitaaa
5 فروردین 95 14:07
روزهاتون شاد شاد...تقديرتون قشنگ...از ته دل عيدتون مبارک خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزني