حلما کوچولوحلما کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

حلما کوچولو

از پوشک گرفتن حلما گلی

1395/7/1 16:11
296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

بالاخره بعد از سه ماه تلاش و به همت خود حلما جونی موفق به گرفتن دختر نازم از پوشک شدم، حدود ۱۸ماهگی وحتی خیلی زودتر از اون حلما رو بعد از خواب صبح و بعد از خواب روز میبردم دسشویی و بهشون میگفتم که توی قصری جیش کنن،یه مدت فقط در همین حد بود تا اینکه بزرگتر که شدی و ماشالا عاقلتر شدی در طول روز شما رو پوشک نمیکردم و هر  ۲ساعتی یکبار یا حتی کمتر شما رو میبردم دسشویی و اونجا جیش میکردی...

;م کم متوجه شدی که باید موقع دسشویی داشتن خبرم کنی،تا اینجا موقع جیش یا پی پی کردن توی پوشکت دست میگذاشتی روی پوشکت و میگفتی مامامن دشی جیش یعنی دسشویی جیش دارم،البته بعد از دسشویی کردن خبرم میکردی،تا اینکه بالاخره برای اولین بار در تاریخ ۳۱مرداد ۹۵دقیقا مصادف با یک سال و ۹ماهگی یا ۲۱ماهگی برای اولین بار خودت گفتی مامان دشی جیش و من زود شما رو بردم دسشویی و دیدم اره دخترم واقعا دسشویی داره ناگفته نماند شما مدفوع داشتن رو خیلی زودتر از جیش داشتتن یاد گرفته بودی یعنی حدود وسطای خرداد تا ۳۱مرداد همیشه توی خونه موقع پی پی داشتم خبرم میکردی و شما رو میبردم دسشویی خیلی نگران جیش کردن شما بودم که اونم زود یاد گرفتی...

وبرای اولین بار از اول شهریور۹۵موقع بیرون رفتن هم شما رو پوشک نمیکردم ،الانم که دارم این پست و مینویسم حدود یک ماه هست که شما به طور کامل از پوشک گرفته شدی...

 

خداروشکر میکنم که تونستم یکی دیگر از مراحل مادرانگیم را با موفقیت پشت سر بگذارم،دختر عزیزم از شما هم بابت همکاری که با مادر کردی سپاس گذارم.تا انتهای هستی دوستت دارم حلمای قشنگمقلب

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان هانیه
1 مهر 95 16:13
بای بای پوشکت مبارک عسلی خاله
مامان حلما جون
پاسخ
مرسی عزیز دلم