حلما کوچولوحلما کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

حلما کوچولو

روزمرگی های دخترم

1394/7/6 9:10
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

انگار همین دیروز بود که انقدر کوچولو بودی که به سختی دستاتو تکون می دادی،اما الان روز به روز داری بزرگتر میشی و تغییراتت رو حس می کنم.در حالی که دوست دارم بزرگ بشی ولی نمیخوام این روزها هم بگذرد...

دختر عزیزم این روزا بسیار شیرین و حسابی شیطون و بازی گوش شدی،عاشق اشپزخونه هستی به سرعت به طرف سکوی اشپزخونه میری و ازش بالا میری وقتی میخوای پایین بیای حسابی دیدنی هستی اول دوتا دستتو میزاری پایین بعد خودت با کله و خیلی سریع و هیجانی میای پایینآرامسعی کردم از همه ی این صحنه ها فیلم بگیرم تا برای همیشه به یادگار بماند...همچنین عاشق این هستی که دستاتو به مبل و دیوار و کابینت و کمدت بگیری و بلند بشی،خیلی از وسایلای خونه رو به خاطر شما جابه جا یا کلا جمع کردم تا خدای ناکرده اتفاق بدی نیفتد...

بای بای کردن هم بلدیبای بایپنج تا انگشتتو به طرف خودت میگیری و تکونش میدی(برعکس بای بای میکنی)اینم یه مدل جدید بای بای کردن توسط حلما جوونی...

عاشق عکس خودت که روی دیواره هستی،وقتی من میگم دد بای بای برمیگردی و به عکست نگاه میکنی و خیلی با ناز و ادا میگی دد بای بایبای بایالههههههی مامان فدات بشه گل دخترم

عاشق اب بازی و حمام هستی اویل تولدت که به شدت از حمام  رفتن متنفر بودی،حمام کردن تو برام یه کابوس خیلی بزرگ بود چون به محضی که اب روی سرت می ریختم خیلی شدید و بدجور گریه می کردی،اما این روزا برعکس منتظر اینی که من کی میبرمت حمام تا اب بازی کنیمتنظر

از دندون های حلما گلی هم بگم که هنوز هیچ اثری از دندونات نیست،انگار هنوز دوست نداری مامانی و بابایی رو با مرواریدات گاز بگیریمحبت

بزار یه کمی از علایق و سرگرمی هات بگم،اسباب بازی و عروسکات و دوست داری اما خیلی زود ازشون خسته میشی و بیشتر عاشق این هستی که چهار دست و پا بری و دستتو بگیری به وسایلا و بلند بشی،عاشق دفتر و جعبه دستمال کاغذی هستی،صدالبته تمایل فراوان به پاره کردن و خوردن کاغذا داریدرسخوان

یکی دیگه از علایقت بازی کردن با یخچال و وسایلای داخلش هست،به محضی که در یخچال و باز میکنم زودی به طرفش میای و میری داخل یخچال،همچنین عاشق تلفن هستیتلفن

لغت نامه ی حلمای عزیزم:

کلماتی که میتونی بگی،بابا،ماما،جوجو(حدود 7ماهگی)،دادا،ددد،ن ن ن ،م م م ،امممم،به محضی که یه خوراکی میبینی میگی امممخوشمزه

پسندها (6)

نظرات (3)

zakieh
8 مهر 94 1:41
اي جونم عزيزم چه لذتي داره مادر بودن من شما رو لينك كردم عزيزم
مامان حلما جون
پاسخ
سلام زکیه جونم مرسی گلم نظر لطفته من و حلما جون خیلی خوشحال میشیم
مامانی و بابایی دخمل طلا
8 مهر 94 7:59
سلام مامانی حلماجووووووووونم ممنون از اینکه به من سر زدی دوست عززیززم باعث افتخاره دوست نازنینی چون شما داشته باشم از امروز شما هم به جمع دوستان من و حلما اضافه شدید منتظر حضور گرمت هستم
مامان حلما
15 مهر 94 1:24
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدین با تبادل لینک موافقم اگه میشه روش لینک کردن رو به منم بگو دختر گلتم ببوس خدا حفظش کنه
مامان حلما جون
پاسخ
سلام دوست عزیزم مرحله ب مرحله برات توضیح میدم ۱مدیریت وبلاگ و انتخاب کن ۲-پیوندهای وبلاگ رو انتخاب کن ۳-اسم سایت حلمای من و بنویس(helma93.niniweblog.com) ۴-یه عنوان هم برای اسم دختر من انتخاب کن مثلا حلما جون