حلما کوچولوحلما کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

حلما کوچولو

حلمای من تولدت مبارک

1394/8/28 1:16
615 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم یه ساله که تو اومدی/که من و به خنده مهمونم کنی

که غم و از دل من برونی و/مرهمم باشی و درمونم کنی

تو بهار عمر منی عزیز من/واسه پاییز دلم تو چاره ای

شب و روزش دیگه فرقی نداره/تو تموم لحظه هام ستاره ای

وقتی بیرون میزنم از خونمون/تویی که همیشه دنبال منی

می رم و دلم کنارت می مونه/دخترم امید هر سال منی

دخترم الهی صد ساله بشی/منم و خدا و این یه خواهشم

که تو باشی پیش چشمام تا ابد/دخترم،عزیز من،حلمای من

               بوسپرنسس حلمای قشنگم تولدت مبارکبوس

 

پسندها (6)

نظرات (2)

مامان نسرین
29 آبان 94 15:15
تولد تولد تولدت مبارک
مامان حلما جون
پاسخ
مرسی عزیزم
فاطمه مامان
2 آذر 94 19:02
تولدت مبارک خوش اومدی ستاره، اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره
مامان حلما جون
پاسخ
ممنون عزیزم