حلما کوچولوحلما کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

حلما کوچولو

پرنسس حلما تولدت مبارک

1394/8/28 0:24
977 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ،امروز سالروز میلاد توست و من در حیرتم از داشتنت در کنار تمام داشته هایم...وقتی یک سال پیش در چنین روزی چشم به این جهان گشودی شوقی سراسر وجودم را فرا گرفت و همان لحظه و هر لحظه پس از ان خدای مهربانم را شاکر هستم...

امشب شب تولد توست

کاش می توانستم اسمان شهر را به افتخارت ستاره باران کنم،کاش می توانستم ماه را میهمان امشبت کنم،کاش می توانستم بر سر راهت دریایی از گل نشانم و هوایت را پر از بوی عشق کنم!

کاش میشد دستانت را بگیرم و با هم به سوی زیباییها پرواز کنیم...کاش میشد امشب هر چه عشق است به پایت بریزم،هر چه غم است از زندگیت پاک کنم و هر چه زشتی است از روزگارت محو کنم...

حلمای عزیزم دوست دارم هر سال امدنت را به جشنی جاودانه بنشینم تا شاید دلیلی باشد تا قدر امدنت و بودنت را بیشتر بدانم...

دلبندم میدانم که با نبودنت نمی توانم سر کنم،امسال اولین سالروز میلادت را به جشن مینشینم و ارزو می کنم انقدر زنده بمانم تا به بار نشستن تو میوه شیرینم را با چشمان خود ببینم...

ای زیباترین هدیه اسمانی

ای نقطه ی پایان تمام خستگی های مامان و بابا

تولدت مبارک

پسندها (2)

نظرات (0)