حلما کوچولوحلما کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ما پیوند عشق ما ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

حلما کوچولو

از یک ماهگی تا دو ماهگی حلما خانوووم

1393/10/26 18:41
135 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم یک ماهگی شما با سختی ها ،بیقراری ها و بد ارومی های شبانه،گریهاما خیلی زیبا و شیرین تر از عسل تو این دنیا سپری شد.من و بابایی تو این مدت خیلی ناوارد بودیم به همین دلیل همش خونه ی مامان جونم بودم چون میخواستیم تجربه کسب کنم.محبت

دو ماهگی شما هم به سلامتی و خوشی تموم شد.شیرین کاری های شما تو این ماه خیلی خیلی زیاد شدزیباتو این ماه برای من و مامانم خیلی اغو پاغو می کردی.منم همه ی فیلما و خوشمزگیاتو برای بابایی که ماموریت رفته بود تهران میفرستادم.این قدر قشنگ می خندیدی و از خودت صدا در میاوردی که من ذوق مرگ می شدمجشنو روزی صد هزار مرتبه قربون صدقت میرفتم.

 

پسندها (1)

نظرات (0)